Postgrau en Màrqueting Digital i e-Commerce (PMD)

¿Què és el PMD?

El Postgrau en Màrqueting Digital i e-Commerce (PMD) facilita la comprensió amb precisió l’ecosistema Digital, per poder liderar la presència online de les marques, d’una forma optimitzada i eficient. La intenció d’aquest Programa és que l’alumne pugui desenvolupar les capacitats analítiques i directives exigides per l’entorn actual, integri la visió i els objectius corporatius a les estratègies i polítiques de màrqueting de l’empresa i aprengui a dissenyar i implementar operativament el corrector de màrqueting mix.

Beneficis del PMD

  • Desenvolupa capacitats analítiques i directives exigides per a l’entorn empresarial actual en la presa de decisions en l’àmbit del màrqueting.
  • Integra la visió i els objectius corporatius per a realitzar estratègies i polítiques de màrqueting de l’empresa.
  • Dissenya i implementa operativament el màrqueting adaptat al cas i al moment.
  • Coordina i gestiona l’estratègia i els mitjans digitals idonis en funció de la marca, el públic objectiu, competència i sector.
  • Adquireix els coneixements, les habilitats i les capacitats necessàries per al disseny, l’aplicació i l’anàlisi d’un pla de màrqueting i integrar-lo en la teva companyia.
  • Desenvolupa una visió creativa que et permeti exercir un lideratge eficaç des d’una mentalitat innovadora i alhora alineada amb l’estratègia.
  • Incrementa les teves capacitats per a la direcció d’una departament de màrqueting, combinant-la amb una visió integrada de la funció del màrqueting dins de l’empresa.
  • Coneix les darreres tendències en màrqueting en línia així com les corresponents eines i programari.

Programa del Postgrau en Màrqueting Digital i e-Commerce

Direcció del Postgrau

OSCAR CUMÍ

ESPECIALISTA EN MÀRQUETING DIGITAL I MICROINFLUENCERS EN EINSTEIN & MONROE CONSULTING

“Una gestió eficient i optimitzada del màrqueting digital està suposant per a moltes empreses un avantatge competitiu. Aquest postgrau està actualitzat amb les últimes tendències i dóna les eines perquè els professionals del màrqueting escullin les més idònies en funció dels seus models de negoci”

Dirigit a

  • Professionals que desenvolupin tasques de direcció o màrqueting i que necessitin conèixer i saber les noves estratègies i mitjans del màrqueting digital.

Titulació

  • Postgrau en Màrqueting Digital i e-Commerce per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
  • Postgrau en Màrqueting Digital i e-Commerce per Euncet Business School

Calendari

  • INICI: 12 de abril 2019
  • FINAL: 12 de juliol 2019
  • LLOC: Euncet Business School, Terrassa
  • HORARI: Divendres de 16:00 a 21:00 | Dissabtes de 09:00 a 14:00

Descarregar el calendari de classes

Direcció del Postgrau

OSCAR CUMÍ

ESPECIALISTA EN MÀRQUETING DIGITAL I MICROINFLUENCERS EN EINSTEIN & MONROE CONSULTING

“Una gestió eficient i optimitzada del màrqueting digital està suposant per a moltes empreses un avantatge competitiu. Aquest postgrau està actualitzat amb les últimes tendències i dóna les eines perquè els professionals del màrqueting escullin les més idònies en funció dels seus models de negoci”

Professorat

  • Rosaura Alastruey
    Consultora experta en networking professional.
  • Carlos Blanco
    Inversor Business Angel en més de 85 startups.
  • Esther Checa
    Responsable d’Innovació en l’agència Digital Media, T2O media.
  • Alessandro Bernardi
    Social Media Scientist & Analyst.
  • Carlos Blanco
    Inversor Business Angel en más de 85 startups.
  • Ismael Blazquez
    Business Development Manager en Adsmurai.
  • Fabio Bugalla
    Formador homologado por la Diputació de Barcelona.
  • Lidia Castillejo
    Desarrollo de negocio en Acrelia News, dedicada al email marketing.
  • Carles Ferrer
    Formador de SEO-SEM, Google Adwords, Analytics, etc..
  • César Garcia
    CEO & Founder Agiles Logistics.
  • Carlos Macho
    Content Marketing Maanger en Wallapop.
  • Miriam Pelaéz
    Fundadora y CMO en PIckASO, agencia de App Marketing.
  • Jose J. Priego
    Director de Video Marketing en Easypromos.
  • Daniel Resnich
    Co-fundador goodmoment.es.
  • Jordi Rosell
    CTO & Digital Analytics en TheDIAR.
  • Noelia Ruiz
    Ecommerce Sales Channel Manager en Comercia Global Payments.

Amb el PMD podràs completar un dels següents MASTERS: